slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Hur fan ska jag lyckas??

Publicerad 2014-09-02 20:29:14 i Allmänt,

Seriöst jag vet att jag fick barn.för.snart 10 veckor sen men snälla jag vet.. Ni behöver inte tjata om de o jag tror ni säkert har känt som mig efter era förlossningar..

Jag känner mig stor som ett hus o inga kläder passar längre, jag har inget som jag får på mig, okej jo de får jag men hur sitter de(förjävligt) valkar hit o valkar dit..

Det e min kropp som jag ska älska men gör de inte, jag skäms över den nått så otroligt men jag försöker vara stark att ändå kunna visa mig i den..
jag får höra jag e vacker men de e inte de jag e ute efter, jag e ute efter att älska mig själv..
dessa bristningar o celluliter gör.mig illa mående o dom skäms jag för..

Jag har alltid haft ett bra självförtroende o aldrig mått dåligt såhär.. men nu efter mitt tredje barn så e de kört..

Jag har gått ner 15 kg men för mig e de 10 kg kvar..
Jag äter skit o jag får ångest varje gång men helt ärligt så kan jag inte sluta de e för gott, jag vill njuta av de som jag älskar men till en viss gräns..

Mitt mål e att stå emot,hur lyckas ni?får inte humöret sig en omgång??
Jag älskar o träna men får jag inte de varje dag så blir jag nedstämd o känner mig ful o fet..

Men en sak e säker jag vill inte vara pinnsmal så långt går jag inte men de har alla olika syner på vad som e vad..

Men snälla hur fan ska jag lyckas?helt ärligt e de bara jag som kan lyckas göra mig till den jag vill men varför kan jag inte få mig att tänka..

Jag hoppas ni lyckas där ute o kämpar på.. jag ska ge mig hopp en dag..

ha en fin kväll älskade ni..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela