slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

cirkelpass

Publicerad 2014-09-29 20:11:45 i Allmänt,

idag hörni blev ej promenad men ska försöka satsa på de imorgon istället..

men jobbat har jag :-)
imorgon ska jag söka jobb o dona med saker..

kom nyss hem från cirkelpass så himla tungt men värt varenda minut, så måndagar kommer jag köra de..

kul o testa på lite vad som e en själv..
imorgon blir de box som jag ska testa på om nu inte sambon ska träna såklart..

nu dusch sen säger jag godnatt

Jag har lite nya träning kläder o ett par nya kängor






puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela