slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

30 ÅR

Publicerad 2014-09-08 16:15:21 i Allmänt,

seriöst nu e de 30 år sen jag föddes sjukt galet från en söt liten tösa bit så har allt detta hänt..

3 fantastiska barn som e mina livs kärlek o mött mannen i mot liv..
Men även fått rynkor, massa celluliter, bristningar, gått upp i vikt ner i vikt o slutligen se ut som en stor kossa ;-)
Dags att ta tag i sin kropp innan de e försent..
Det har varit upp o ner gångar med massa skit o lycka..
men äntligen e lyckan för alltid..


Jag älskar mina föräldrar som har funnits för mig o stöttat mig i de helvetet jag haft en gång i tiden..

tack alla för dom fina hälsningarna idag..

En bild från mig när jag var 4 år ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela