slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

spänning..

Publicerad 2014-10-08 08:15:43 i Allmänt,

e olidlig.. denna vecka får vi besked hur vårat kök kommer se ut,ska bli riktigt roligt o se kommer säkert ändra nått men jag e nervös..

igår var en vän till T med oss upp o kolla vatten rören o vi behöver inte ta upp golvet i köket.. så himla skönt..
Nu väntar vi på att dom ska komma o kolla fönsterna eftersom vi har ändrat om en del så blir fönsterna också ändrade..

Idag hade jag tänkt att riva där uppe får se vad gubben säger om att åka dit nu när vi lämnar barnen..

ska ta lite bilder hur de ser ut nu..

ska även ringa HM bygg för dom ska göra taket..

puss på er o ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela