slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Runkeeper

Publicerad 2014-10-11 21:43:34 i

Jag har haft det förut men nu gjorde jag en premie o har lagt upp min träning där.. det e 8 veckors program start imorgon.. 

Målet e 11 kg minus på dessa 8 veckor men inget som lovas haha

Det e promenad/ löpning vissa dagar samt styrka o andra pass.. 

Jag kommer även köra 7 minuters workout varje dag plus gymmet då själva pass samt maskinerna.. jag vilar varje söndag..


Nu ska jag beställa hem lite nya träningskläder o en ny vinter jacka.. 

Ha en mkt fin kväll alla,nu ska jag mysa med min älskling

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela