slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

lat

Publicerad 2014-10-20 20:07:55 i Allmänt,

Jag kan kalla mig lat nu, inte rört mig på 2 dagar o sån ångest att jag e så arg på mig själv.. 

Söndagen bestod faktiskt av dåligt käk som pizza o massa chips, kallas bakfylla haha 
Vi var på 18 års kalas o blev även en sväng ut men så himla roligt jag hade.. 
Söndag ingen träning..
Min son åkte på semester med mormor (han kallar de lördag hela veckan)
Sen även idag har jag inte känt mig kry så idag blev de ingen träning 😞 känner mig inte alls nöjd..

Men Imorgon kör vi Challenge kl 10 o kvällen boxning.. 

Vill även säga att min dag har varit mysig jag o Ian har varit k-Holm idag o fikat gått i affärer o stor handlat.. 
Det var verkligen super att vara med honom min lilla älskling.. 
Men nu ska vi sova.. 

Gonatt käre ni


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela