slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Längesen...

Publicerad 2014-10-15 20:49:08 i Träning,

Helt ärligt var de e bra tag sen jag körde maskinerna då jag kört grupp pass som jag tycker e riktigt skoj..

Sen även kört eget hemma... och min runkeeper kan man ju bara ha utomhus men har ändå aktiverat mina dagar där men står att jag förbränner noll men så e de inte ju.. 
Maskinerna kändes tunga o min sträckning kändes i vissa så jag körde väldigt lätt där..
Men de måste blir maskinerna minst 3 gånger i vecka... 
Körde cykling intervall alpint styrka 10, 5,7 km sen sprang jag i ca 8 min o då fixade inte låret mer o även kände mig lite snurrig.. har ätit så illa idag.. 

Men grymt pass Jag e nöjd.. 

Ses imorgon på min morgon promenad 

Hej Hej o sussa gott puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela