slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Kläder..

Publicerad 2014-10-12 16:33:15 i Träning,

Jaha nu e jag i farten igen, jag älskar träningskläder o skor.. 

Tänkte beställa 2 par träningsskor,ett för löpning o ett för gymmet.. fick tillsägelse av sambon att jag har så de räcker haha stämmer har 2 st för gymmet ett par för löpning o promenad.. men vill ha ett par till för o bara ha liksom vad tror ni??ska jag satsa på de??

Köpte nya träningsbyxor 2 st långa byxor o ett par cykelbyxor..
Sen en ny sport topp. ..

Köpte en ny vinterjacka till mig o även ny till min pappa😃

Men sitter i valet o kvalet om en ny vinterlöp jacka o nya skor??Hmm snälla ge mig tips o vad ni tycker ??räcker 3 st? 

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela