slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

då e man igång..

Publicerad 2014-10-23 23:10:05 i

Äntligen e man igång igen med träningen, ikväll blev de workout och imorgon e de löpning.. jag älskar att vara igång igen o ser framemot denna tid med löpning o styrka.. 

Jag fortsätter med mitt schema via runkeeper o samt 7 minutes... 

Idag kom även min efterlängtade lille kille hem underbart.. 

Fick en tråkig nyhet men blir säkert bra snart.. 

Nu sängen för Imorgon väntas en dyster dag då ska min älskade mormor begravas.. ❤❤❤ 


Gonatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela