slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Tänker...

Publicerad 2014-06-07 21:02:21 i Allmänt,

ibland e de oerhört härligt att bara få tänka..

jag tog en promenad o fick tänka.mkt både bli ledsen o glad..
Det som e de jobbiga fortfarande e att jag inte kan släppa en viss grej som en tjej sa som verkligen känns som de e sant... det snurrar hela tiden men de e bara att bita ihop o låtsas som ingenting...
e de så de har hänt så har de o de e bara att gå då o göra nått annat åt livet..

Men de var skönt o få prata med min älskade pappa lite.. ska upp o röja i huset imorgon ska göra ett försök iallafall...

nehe värkar hela natten har varit kämpigt men dagen har varit lugn...
Grabbarna spelade match o vi vann med 6 el 7-1
härligt var de..

som jag saknar själv att spela men har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra, jag har valt att avsluta min tränar roll pga att tiden inte finns.. o av andra skäl..men släpper dom inte så väntar tills de finns nån annan utmanare för jobbet..

nu bli de sängen o kanske en film..

gonatt

pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela