slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

slutet på veckan

Publicerad 2014-06-26 22:00:51 i Allmänt,

Nu e de snart slutet på denna vecka o ingen bebis..

Noel har ju varit på fotbollsskolan hela veckan o idag var de slut de var vattenkrig o prisutdelning...
Han har haft en så rolig vecka o så duktig på fotboll e han.. :-)så galet stolt e jag över min prins..

så vi taggar o laddar för nästa år: -)

Som sagt bebis har ju inte kommit o vi gjorde test idag igen visade att de var pojke o igår en flicka... så vem.vet inte du o inte jag: -)
Imorgon väntas mvh igen o jag trodde jag skulle slippa åka dit igen men men så e de..

Fotbolls vm som ni vet e i full gång.o släppa blicken för de e svårt speciellt när mitt älskade Tyskland spelar o levererar... Dom e grymma på fotboll o älskar dom maskinerna..

men nu sängen puss o kram

imorgon kommer min älskade mamma o sambo upp: -)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela