slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Sista dagen

Publicerad 2014-06-25 23:51:50 i Allmänt,

Åh imorgon e de sista dagen för mitt lilla proffs på fotbollskolan :-)

Dom skulle ha vattenkrig sa han :-) sen igår hade han haft kaos vid lunchen o gjort dom andra i skratt attack, för han berätta att pappa Tomas skulle bygga ett hus till månen haha sötisen

Dom större grabbarna tar verkligen hand om Noel de värmer..

Nu taggar vi o laddar vi :-) 

Natti puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela