slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fotbollsskolan

Publicerad 2014-06-16 20:28:01 i Allmänt,

Jobbar fullt med tjejerna o dom e evigt tacksama över min tränar roll...

idag berätta jag även för mina grabbar att jag slutar som tränare men måste först o främst hitta nån som kan ta över..
jag e trött på vissas respektlöshet..

nu börjar de bli tungt o de e fullt.med värkar hit o dit..

jag längtar så efter att få träna o träna o träna massor..

nu ska jag lägga mig snart orkar inte kolla matchen...

men e för annat glad över mitt Tyskland som krossa Portugal o även att Pepe vart utvisad en mkt sjuk människa..

älskar min familj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela