slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fotboll, klippning o anmälan

Publicerad 2014-06-17 20:12:58 i Allmänt,

Ja som vanligt bor vi på iP men jag gillare.. sista dagen på fotbollsskolan o man saknar de redan o längtar till nästa år...
härligt o se alla glada o pigga barn..

sen åkte vi upp o fortsatte klippa häcken o även några träd så nu börjar saker bli bra.. när detta e klart så ska vi riva altan o garage herregud så fint allt kommer bli...utvändigt först sen invändigt..












så snart så då e de klart..

sen ringde jag o anmälde Noel till fotbollsskolan i baggetorp så de ska bli skoj.. det såg han fram emot..

nu blir de VM o sängen...

gonatt o pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela