slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Den saknade..

Publicerad 2014-06-26 16:48:26 i Allmänt,

Idag fick jag ett sms angående om min bebis tittat ut o då föll tårar direkt..

Min saknade vän som jag tänkt höra av mig till i evighet men har haft så sjukt mkt men alltid ska man hinna att skicka iväg ett sms som tar 2 sekunder...

Men som sagt jag har gråtit floder nu för jag saknar henne så mkt (zocca) Jag kunde bara ringa o hon fanns o stötta mig i allt.. skratta gråta o ge kärlek till.. underbar människa:-)
Precis en vän som har allt....
Det e så jobbigt att bo så långt bort men jag kommer inte tveka att åka ner en dag o bara få se henne o krama henne...
Man kunde bara vara med henne o vi hade inte så mkt planerat men vi kunde alltid göra nått...

hon bara var där när man ville o även jag för henne...

jag älskar dig min fina vän.. du e så saknar o jag hoppas vi ses snart...

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela