slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Dags...

Publicerad 2014-06-30 20:10:06 i Allmänt,

Nu får de vara dags, börjar bli trött o tung o svullnar som bara den...oj så tröttsamt de.. men nån dag: -)
men 1 juli e bf... så här ser jag ut idag ;-)
14 kg plus o gigantisk e jag..





för att förgylla dagen imorgon så åker vi till sparreholm eller Ikea: -) idag e allt klart i bebis rummet.. imorgon ska jag även fixa i barnens rum varsitt bollplank ska dom ha.. ;-)
nu bli de vila innan mitt älskade Tyskland..

Jag träffade min älskade mamma med sambo igår o som Noel älskade de, han saknar dom så mkt att de blir snart en tripp ner.. de var underbart o träffa dom så härligt..

älskar min familj, tack för livet ni ger mig... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela