slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

sovandes

Publicerad 2014-07-12 18:16:34 i Allmänt,

så himla härligt de ser, dom e otroligt fina mina grabbar..
2 sovandes o en kille som e i full fart: -)







sån värme förstår jag dom e helt slut..

mina älskade..

har gått långpromenad idag o Noel e just nu o leker hos Leo...
sambon kämpar på med altan o snart e den klar imorgon invigs den för finalen. ..

nu e min käre far o bror här på kväll käk...

imorgon väntas en mkt bra dag :-)

ha en fin lördag alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela