slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

slut som människa...

Publicerad 2014-07-02 12:49:11 i Allmänt,

Allt känns lite konstigt, har nyss fött mitt tredje barn eller nyss o nyss ja typ...

Det gick väldigt fort, satte igång i natt in åker vi medans svärmor tar barnen.

När vi kommer in var jag öppen 4 sen helt plötsligt 6 o sen helt plötsligt helt öppen..
sömnen var 1 timmes i natt innan vi åkte o jag hade såna tunga o kraftiga värkar, så när huvudet var ute så satt han fast o jag hade inte ork, jo en sista gång o då kom min prins.. inga sprickor o sy så skönt..

Jag e så stolt över oss kvinnor som fixar detta, fan så grymma vi.. men beundrar även männen som står där o e så hjälplösa beundrar även er..
jag kan säga att jag e världens lyckligaste med mina grabbar..:-)

Jag vill berömma min underbara blivande man som har stått ut med min förskräckliga beteende, jag har inte varit den bästa gravida tjejen (inte varit nöjd med mig,svartsjuk,irriterad, vårdnadstvist, ja de e ju de mesta så säga.. det hela var ju mitt självförtroende o självkänsla... )jag höll på förstöra de viktigaste.i mitt liv.. men han gav aldrig upp o de e mitt eviga tacksamhet.. jag älskar han så otroligt så galet...

Evig kärlek till min fina familj...

jag hoppas allt vänder en dag o blir toppen som jag tror..
jag vill bara få tillbaka min självkänsla..


tack för alla gratulationerna, ni e så fina...

En sak jag redan tänker på, när jag börjar med min löpning o fotboll igen haha så sjukt 1 -2 veckor efter Ian var jag igång.. men denna gång ja jag kommer ta de jätte lugnt o njuta nu.. med barnen o promenader... men suget finns finns..

ha de fint alla så ses vi snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela