slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

rivdags..:-)

Publicerad 2014-07-01 09:20:39 i Allmänt,

Idag blev de planer för hur vi ska riva..
Vi har lite träd att fälla kvar sen e buskar o träd klart..

sen ska de rivas på huset, då bli de hela garage plus dusch o 2 rum.. sen ett badrum.. ute platserna samt boden...
vi börjar med en sak i taget, men de blir i helgen förhoppningsvis...

Men idag e de en roande dag, e min bf men bebis håller sig inne, tungt o jobbigt men förstår vem vill ut i detta väder... ;-)
Men för att aktivera oss så drar vi iväg men var de e inte bestämt..

och vet ni vad jag ska söka en hel del jobb idag.. jag saknar ju att arbeta i butik så en hel del såna men efter graviditeten efter ser nog inte så snyggt ut höggravid.. men vissa jobb som ska sökas e faktiskt via mail så vi kör på de:-)

Nu bli de att åka runt o fixa små ting innan vi beger oss iväg.. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela