slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

lugnet..

Publicerad 2014-07-31 21:25:45 i Allmänt,

Vi fick.besök idag av Patrik o Matilda igen dom hade inget i sthlm att göra så dom hälsade på i Vingåker igen,ska även med oss till Kolmården ... snackade om gokart race på lördag kanske.. Noel ska.med mormor o Tommy till parken zoo o sen ska kusin Liam med...

Men nu sover dom alla 3 i sina sängar o vi kanske få lugn 1 timme men de uppskattas..

vi har även hälsat på en liten eller liten o liten typ lika stor som sigge.. men lille Hugo Hill var ju bedårande <3

Har varit härifrån lite pga en liten ledsen het jag haft...
jag har varit ledsen sen i fredags lite o känt mkt olika känslor o jag har gråtit varje dag(nej inga problem i förhållandet )Jag kan säga att sömnen e en stor del, sen som jag skrev olika känslor.. jag har fruktansvärt dåligt självförtroende o de e jobbigt.. mkt har pga att jag inte kan träna som jag vill ännu..
men som sagt promenaderna e sköna o bra att gå o tänka igenom...

men där vakna minstingen så lugnet varade i 10 min :-)

nu bli de film o mys med oss 3

puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela