slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Göra inget

Publicerad 2014-07-07 00:25:38 i Allmänt,

Idag har jag knappt gjort ett handtag.. vi gick en promenad sen hem o fick besök av fina vänner..

åkte upp till min far och fixade o rensade, o nu har vi ju sagt att de ska rivas i veckor men denna vecka om allt går som vi vill så rivs de ;-)och vi kommer även börja sätta staket... målning av huset kommer ske nästa år eftersom vi kommer inte hinna de i år o nytt tak kommer även då läggas.. vi kommer snart börja med en hel del på insidan..
om allt går som vi vill e de klart nästa år o jag kommer ta för o efter bilder börjar kanske med de imorgon.. :-)

Vi ska även.diskutera med hur vi ska göra med att byta fönster.. e vi nöjda med dom som kollat eller ska vi kolla mer..

aja vi ser hur de blir..

Jag har även klippt min bror o far idag o de var väl på tiden..

Barnen har lekt massor, Noel har varit hos sin kompis leo...

Min söta minsting har sovit gott hela dagen men nu e vi vakna på kvällen så vi snackar lite..
Sen vill jag även säga att dessa flugor som e överallt hatar jag så sjukt..

en bild på min minsting, så himla underbar..

Flädersaften e på ny blandning o laddning så snart kan.vi sälja saft haha

go natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela