slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Börjat igen

Publicerad 2014-07-16 20:21:08 i Allmänt,

Ja då börjar vardagen igen så härligt..
Jag har ju börjar jobba igen efter 2 veckors hemma med min bebis o jag jobbar ju inte varje dag, men eftersom sambon går hemma så jobbar jag.. :-)
Jobbade idag även med svärmor innan hon går på semester..

Eftersom man aldrig ska ta tag i sitt liv på måndag för då e helgen förstörd ändå.. så imorgon börjar jag med att äta rätt o så..
kommer blir 2 timmars promenader varje dag samt rehab träning..

Eftersom jag jobbat så bli de att mäta kök imorgon eller på fredag..
Har bestämt att de kommer bli svart färg på luckorna o vitt golv eller grått med vitt tak o vita väggar..

nu e jag ensam med barnen medans sambon e hos grannen.. snart sängen men först lite avkoppling med hänt extra: -)

puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela