slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

vila vila vila

Publicerad 2014-12-10 10:46:03 i Träning,

Åh jag blir arg o frustrerad vet inte var jag ska ta vägen :-( jag blir verkligen så deprimerad av att inte kunna träna.. 

Men kroppen mår inget bra då jag inte e helt hundra i den, jag e inte sjuk eller jo till viss del jaghar en inflammation tyvärr som gör att jag bryter ner mina muskler totalt o förbränner mer än vad jag har att förbränna , jag får träna lugnt ca 3 gånger i veckan o min järnbrist e också inte bättre oavsett om jag äter de jag ska... 
Sen har min axel fått stryk kam varken lyfta eller dra den bakåt..
skulle ha gått på spinning igår o challenge men var tvungen att avstå försökte träna hemma men var slut efter 2 min min kropp orkar inte o kan verkligen inte pressa den när den mår skit..
spinningen ikväll vart avbokad o även workout imorgon då jag jobbar istället.. men fredag ska jag på spinning :-)

Ska försöka träna hemma imrgon kväll försiktigt.. promenader funkar o de blir de till o från jobbet ikväll.. men alla muskler försvinner totalt nu o de märker jag själv -( men vad ska man göra när man inte mår bra liksom.. bara att avvakta o ta de lugnt. Har haft detta ptoblem tidigare o jag mådde skit då, gick ner mkt i vikt o så.. 

men som sagt snart e jag tillbaka hoppas jag.. 
Men råd feån min förra läkare så litar jag på honom.. allt gör ont i kroppen :-(

Hoppas ni andra kämpae på o kör efter era mål..
men får ni en skada så ta de lugnt.. 

kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela