slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

skön promenad

Publicerad 2014-12-06 19:27:29 i Träning,

Jag skulle ju hålla mig härifrån men de blev kort.. 
tyvärr har jag inte mått bra några dagar o har fortfarande svårt att smälta de som hänt tyvärr, tråkigt besked men så e de.. som sagt har inte kunnat träna på några dagar o kommer tyvärr inte kunna träna så mkt som jag vill eller kan men de e för min egen skull så de finns inget val tyvärr...

Men idag så passade mamma o noel på baka medans jag o min älskade T att gå ca milen o jag hade min viktväst på mig med 5 kg i tog bort 5 kgdå jag inte kan ta mer just nu.. 
Men det kändes endå ;-)
jag är nöjd..:-) det var en mysig promenad o vi pratade om allt mellan himmel o jord ;-)

imorgon blir de jobb så snart sängen...

gonatt alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela