slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Projekt..

Publicerad 2014-12-16 08:57:34 i Allmänt,

Jag har en del projekt igång eller jag har ett nu får ta ett i taget..

Nu e det så att det kommer inte bli nått hus onte på minst 1 år i allafall pga olika saker.. 

Men idag ska jag klla med fönstergubbarna o boka man fick 10% rabatt över 6 tusen o de tycker jag e helt okej faktiskt.. varför tiden kommer bli framåt e pga olika saker som tiden får utvisa med jobb, relation o pengar... de e sånt som alltid spelar roll o kan med säkerhet säga tidigast 1 år..

Mitt projekt e I:s rum som jag håller på med.. 
jag ska lära mig att plocka ut fönstret o bygga igen ;-) tummen upp om kag fixar de haha
Men jag vill lära mig..
Jag ska göra hans rum väldigt speciellt för just honom Tema Alfons åberg :-)

Ska ta en bild på hur de ser ut nu sen ska jag visa vart efter..absolut kommer jag kanske behöva hjälp ..

Har ni några tips angående alfons ?? Släng hit..

Sen har vi dom andras rum men de återkommer jag med när lille I:s e klart :-)

Puss o ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela