slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Upp o ner

Publicerad 2014-04-19 21:45:16 i Allmänt,

Konstig att dagarna kan vara så olika o känslorna likaså... 

Man har levt en del i olika saker som även gör sig påmind idag..

Vad menas med olika vägar i livet? så förblir de alltid tyvärr, man går aldrig samma väg ...

Jag har sån oro så fruktansvärd, respekten e död totalt o allt e missuppfattning..

Vi vill så olika o tänker totalt olika, vissa e bara barnet medans den andre e vuxen, det e så jobbigt att vi ligger på olika nivåer j livet..
Vänd mitt tänk till ditt o jag gör de du gör, e allt lika roligt då? Skulle du älska de, jag hoppas du en dag förstår mig men helt ärligt så kommer du aldrig göra..

Så respektlös att jag vet inte alls vilken bäver jag eller du tar men absolut inte samma o de gör mig otroligt sårad..

Jag vill bara att du ska förstå o känna den rädslan o oron som jag gör för att du aldrig ska dölja o göra om det..

Vårda de du har innan de e försent för redan nästa dag kan de vara försent..

Lär dig kärlek o respekt... 

Jag hatar alkohol hos vissa människor som alltid sårar... Det e förjävligt, jag lever i stunden med sorg bara jag slipper bli behandlat som skit... 

Jag älskar dig o du e mitt liv men varje gång kan du inte bli förlåten...

Jag känner mig tom o totalt värdelös 

Jag fann de bästa men tyvärr fann vi inte samma.. 

Ni ska veta att jag har aldrig blivit så sårad o ledsen i hela mitt liv..

Varför det gör så ont e för jag har aldrig mött den kärleken förut, jag har aldrig någonsin känt såhär så sjukt ont önskar bara att den kunde förstå de...

En utav mina lyckligaste dagar var när jag mötte dig men dom lyckligaste var när mina barn kom o såg dagens ljus, Gud så jag älskar dom så otroligt...

Tack vare som står jag upp i alla väder men en dag behöver jag dig också... Men varför väljer du den andra vägen?? Vart tog jag vägen.. 

Godnatt alla älskade ( ta vara på de du har innan de e försent)


Kommentarer

Postat av: ingela

Publicerad 2014-04-19 23:38:43

Men lilla hjärta vad är det som händer! Älskar dej så otroligt mycket och vill inte du ska känna sån sorg! Finns alltid för dej trotts att vi kivas ibland men det är nog för vi känner besvikelse båda två men på olika sätt! Älskade barn jag finns även fast jag inte kan lösa allt! Älskar er så otroligt mycket! Är så lessen att jag inte finns vid eran sida! Är fruktansvärt att ha denna ångest! Men vad ska jag göra jag finns här för er så ring mej när du vill! ♥♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela