slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Får allt på sig

Publicerad 2014-04-14 21:13:01 i Allmänt,

Åh jag mår inge vidare o e trött...

När jag mår skit varför ska mina liv få utstå skiten o mitt dåliga tålamod... Dom gör inget fel inte alls, du försöker ju bara lugna mig...

Det sårar mig djupt faktiskt..

E i en hängig period men de ska dom inte få lida för..

Imorgon ska Noel få en pappadag o bara få umgås med pappa så de ska bli roligt.. Pappa o son dag..:-) lite rensa ska de bli..

Även jag ska få en dag med Ian så son o mamma dag också... Vi har bestämt att ge dom en varsin dag i veckan så en mamma o pappa dag. Sen ska vi även gå till badhuset 1 gång i veckan , samt nått annat skoj hela familjen :-)

Nä sova nu för imorgon väntas gymmet kl 8 härligt, jag e slut efter denna jobb dag...

Ha de så bra alla fina 


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela