slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Apr. 04, 2014

Publicerad 2014-04-04 17:59:12 i Allmänt,

Jag heter Anna Lindström.
Jag är för tillfället trött och tacksam över en hel del.
Jag är bra på att städa o spela fotboll (haha)
Jag tycker inte om kylan som e kvar när vårsolen e framme.
Jag är dålig på att hålla ordning hemma längre stunder. Alldeles för ofta ser det ut som en enda stor röra.
Jag läser alldeles för sällan någon bok, men bloggar läser jag flitigt!
Jag gillar när solen skiner och jag kan gå med bara ben.
Jag sjunger uruselt och helst inte alls när någon hör på mer än barnen då hahaha
Jag älskar när mina barn håller om mig och pussar på mig:-)
Jag är inte speciellt bra på att dansa. Jag dansar sällan nykter om sanningen ska fram men jag dricker inte knappt alkohol..
Jag föredrar svart hår framför blont.
Jag tycker om choklad och vippiga klänningar.
Jag är beroende av shopping (det tar ju aldrig slut) och träning typ varenda dag.
Jag har på mig sambons jeans och en baseball tröja för tillfället.
Jag dricker gärna färsk juice, kaffe eller vatten (farmors o pappas kalla vatten: -) mums)
Jag lyssnar på ljudet av "Disney junior" som går på tv:n just nu.
Har du sett min nya keps mamma, säger stora sonen.
Jag är rädd för vad barnen ska komma att påverkas av under sin uppväxt. Det finns så mycket antifeminism, rasism och idioti i världen även vilken väg dom går..
Jag önskar att folk tar sitt förnuft till fånga och röstar rött i valet :-)
Jag är pinsamt dålig på att hålla minnet (del av dement).
Jag är uppväxt i en typisk liten byhåla där alla känner till alla och ett skit snack o förstörelse e viktigt tydligen för en del, ingen lycka till nån o att folk förändras e svårt att förstå (för mkt avundsjuka)
Längtar till mitt tredje barn o att vi blir en stor familj som jag älskar så :-)
 
Jag snattade denna lista från en o den var ju toppen:-)

pusss

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2014-04-05 01:20:38

Puss! Mamma

Postat av: Ingela

Publicerad 2014-04-05 01:20:50

Puss! Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela