slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Så häftigt

Publicerad 2013-11-22 07:17:43 i Allmänt,

minstingen e snart ute o springer med mig :-)
Han har tagit sina första 2 stegen utan att hålla i nånting sen drutta Vi på rumpan så snart så springer vi för fullt tror jag eller så händer inget, han e överallt o klättrar så inget förvånar mig när de gäller han. .. jag vaknade idag med trötthet men inget illamående men inget jag hurrar för nu men kan hoppas de e på väg att försvinna...
Men jag tror jag har en tjej i magen faktiskt en känsla där...

nu blir de lämning på dagis sen promenad till affären o farmor.. se om jag kan vila en stund där...

ses ikväll kämpa på där ute. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela