slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

mörkt o dystert

Publicerad 2013-11-21 15:01:11 i Allmänt,

Nu vill jag julpynta eftersom min o sambons familj ska fira alla.hemma hos oss så vill jag göra extra mys..
jag har bestämt exakt hur vi ska göra..
Vi kommer ha dom ett knytkalas eftersom de annars blir för mkt för oss..

snart blir de ljust igen då alla jul lampor tänds o de e så fint.. alla ljus o så på kvällen..

ikväll ska jag ut på en promenad eller löprunda sen några övningar för jag känner mig bara trött idag inget illamående...

låt snön börja falla o ljusen tändas...

ses ikväll träna lugnt alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela