slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Kvällen den 21/11

Publicerad 2013-11-21 20:02:29 i Allmänt,

Jasså dagen har spenderas toppen... Mörkt bara så nu vill jag ta fram julen :-)

Jag har sprungit en runda på ca 3 km riktigt kort men jag mår illa nu, så inga andra övningar idag..

Ska ta mig en morgon promenad imorgon sen till farmor på frukost...

Sen kvällen en promenad o hoppas då på övningar också skulle ju köra armar men hoppas de kan bli imorgon, enligt vågen så har jag gått ner 2 kg men kan inte stämma däremot gått upp 2 kg :-)

Men vi ses imorgon nu dusch o sängen ...

Älskar min familj :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela