slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Helgen 22-24

Publicerad 2013-11-24 19:35:38 i Allmänt,

Helgen har varit lugn med mkt illa mående o trötthet, har slappat o gottat mig en hel del men även rört mig lite :-)

Det e alltid fullfart här hemma o de e ju även jobbigt men underbart, inland e man på gott humör o ibland kaos...
Somnade i soffan igår o drömde mig bort ...

Har göttat mig i helgen o känns som man gått upp flera kilo...

Fredag 

09:00 frukost grovt nybakat o skogbärs yoghurt o kaffe hos min käre farmor..

12:00 lunch o vet ni vad det vart pannkakor igen som min lille herre beställt hahaha tröttnar snart..

18:45 middag pizza o colA

Vilken göttis fredag

Lördag

07:00 frukost oboy o macka

Långpromenad
12:00 mellis korv med bröd go lunch med pappa


15:00 lunch pasta carbonara 

19:15 middag pommes o kött med sås o grönsaker

Massa godis till kvällen..

Söndag

8:30 frukost nybakat grovt bröd med fil o ägg o jucie

10-12 tränat grabbarna o jag var även med o körde de..

12:30 lunch rester från gårdagen pasta carbonara 

Vilat o städat

Promenad ca 4 km

18:15 varma mackor 

Sen har jag små ätit godis idag

Denna helg med lite sömn o onyttigheter så nu blire e fart i veckan o bra mat för barnet...

Jag vill bara må bra igen men det gör jag nån dag men när de får vi se..

Imorgon blir de klippning o öppna förskolan

Kan väl hoppas på att fixa håret imorgon för de e för jäkligt med utväxt...

Sen på kvällen e de fotboll igen med grabbarna?

Ha en kanon kväll denna söndag för nu blire mys på högsta nivå :-)

Natti alla kämpa på där ute, vi peppar varandra o vill ni ha hjälp så säg till e jävligt bra på peppa andra :-) 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela