slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Blandat med grönsaker

Publicerad 2013-11-21 07:22:51 i Allmänt,

Jag kommer skriva allt möjligt nu men de ska försöka bli så mkt jag kan om min träning o mat..
Kommer bli lite snack om vardagssysslor o lite bilder...

vaknade o mår faktiskt inte illa men e trött så ska lämna killen på dagis sen hem o sova en stund med lillen...
håller tummarna för träning idag lite iallafall, ska köra armar idag har jag bestämt kommer bilder på mina absolut en.av de bästa för mig som redskap... ska köra lår också även rumpa då..

jag hoppas ni kämpar där ute o aldrig ger upp oavsett motstånd... jag hejar på er, känn aldrig att ni e tjocka ni e vackra som ni e..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela