slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

13/11

Publicerad 2013-11-13 19:55:02 i Allmänt,

jippi min lillkillen blir 9 mån..

07:00 frukost knäcke 2 st 1 glas juice o lite lättfil


12:00lunch kyckling ris o ärter

mellis äpple

16:30 middag ris o köttgryta..

träning med grabbarna så de blev löpning bata eftersom man nyss blivit frisk men 4 km e helt okej.. lite promenad i de hela också..

imorgon bli de hårdare men de ser vi då.: -)äntligen kan man komma igång igen..

nu kör vi o kämpar på alla...

ge aldrig upp

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela