slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Träningsblogg

Publicerad 2013-12-17 12:22:39 i Allmänt,

Detta skulle vara min träningsblogg , som även jag kan följa med resultat.. Skulle vara först o främst min träning o kost, att man kan äta vad man vill o ändå ha en tränad kropp..

Nu e ju jag gravid som dom flesta vet o jag skulle tränat men har ju mått väldigt dåligt o de varit upp o ner...
Sambon jobbar i Sthlm o har behövt vänta hem honom innan, men nu e de över så skönt...
Jag kan faktiskt rekommendera cykelvagn / löpvagn vad man nu vill ha den till, jag promenerar även med den...toppen e den o uppskattas av barnen...

Kosten e desamma så inga ändringar..

Denna blogg e just nu en blandad blogg med träning, familj o vänner samt annat smått o gott :-)

Sen när denna lilla ploppat ut så blir de mesta fokus på träningen men e ett tag kvar...

Jag hoppas allt e toppen nervös e jag :-)


Nu ska jag ta barnen till öppna förskolan så dom får leka lite innan hem för matlagning...

Sambon stannar i Sthlm för Jobbkväll :-)

Ses kämpa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela