slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Tomteparad..

Publicerad 2013-12-01 18:30:02 i Allmänt,

Ja idag skulle jag ju promenerat o kört armar o ben men som sagt allt ska ju aldrig bli som planerat men fick ju träna i morse med grabbarna...
Sen varför inget ikväll e för vi var på julskyltning o tomteparaden efter de så gick vänner med hem o vi beställde pizza men jag e ju inte direkt nyttigare moffat godis o pommes o schnitzel...

så nu bli de även sängen för mig imorgon ska jag få fram lite mer julpyssel o vi ska baka mer julkola o sånt smaskens för jag har typ redan ätit upp de...

imorgon blir morgonpromenad o försöka lite löpning o övningar men nu tänker jag inte säga att de ska göras för de e nått som kanske dyker upp då...

nu säger vi godnatt o sov gott

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela