slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Roligt

Publicerad 2013-12-15 08:03:06 i Allmänt,

allt e hemligt så får inget säga men.de ska bli jätte roligt ..

jag sitter här o funderar lite o gör tester o så, allt tyder på en liten tös där inne,men som sagt jag har ju inte kunnat hålla mig med graviditeten men vi hoppas allt e bra med den lille där i magen, snart e de dags för mvc på fredag s de ska bli skönt... jag tror de e en flicka o klart de skulle vara underbart eftersom man har 2 grabbar, men jag känner oavsett vad de blir så blir jag lika lycklig.: -)
Jag tänker på att jag får bara killar säkert..
jag har inte alls samma graviditet som mina andra o därför gör de mig mest fundersam på flicka, med grabbarna så var de exakt lika...

idag ska jag få lite egen tid o få ut på löprunda o lite Styrke pass, för kl 14 e de träning med grabbarna 2,5 timme galet.. sen bli de softa hela kvällen: -)

nu frukost med knäckebröd o gröt: -)

ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela