slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Nyårslöfte

Publicerad 2013-12-29 08:36:34 i Allmänt,

Jag har 5 st nyårslöften som jag tänkte skriva upp här, jag e inte den bästa att hålla de men jag ska försöka: -)

1: inte äta godis förens påsk (börjar i små längder)
2: inte shoppa kläder till mig själv förens bebis e ute(shoppar allt för mkt men vet inte vad jag har för stl sen)
3:träningen e viktig för mig o nu e man igång igen men te de försiktigt (foglossning:-( )( men efter bebis så e mitt mål upp skrivet som ni ser då)nu gå ut o gå varje dag el löpning, köra armar o ben: )
4:äta nyttigt igen men i mindre mängder (men äter allt nu o olika mängder, bantar inte nu)
5: ge mina barn mer egentid med mig,plus att jag o älskling ska få en dag i veckan att umgås en hel dag


mina 5 löften som jag inte vet e direkt löften så men de e ju lite som e de viktigaste

familj, vänner o träning e viktigast


ska skriva mitt mål sen vad jag vill efter bebis kommit men eftersom kg inte vet hur jag mår o så men kan ju skriva vilket mål jag har men de kommer senare i inlägg..

Ska slänga in bilder på barnen julklappar också men de e full rulle med allt..

nu ska 4räkningar betalas,sen 5träning med grabbarna o de bästa e kl 17 ser vi Liverpool krossa Chelsea så fint ;-)

ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela