slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Lyckliga barn

Publicerad 2013-12-24 22:50:14 i Allmänt,

Dagen har varit blandade känslor o för mig inte allt för bra men lycklig över familjen samlad...saknar ju vissa gotlänningar o kära Göteborg...
Men att se mina barn så lyckliga e så himla underbart att se dom le o ha de så himla roligt får mig till världens lyckligaste.. dom e mina liv dom där små underbara..
Dom har fått massa fint o det kommer ut imorgon på bilder...
Jag får tacka min familj för ni gjorde min dag så underbar.. älskar er alla..
jag fick en fritös i julklappsspelet så himla bra,Noel tyckte de var toppen...Så lycklig han blev av allt han fick så underbart att se, han tackade verkligen mamma o pappa, morfar o farbröderna, farmor o farfar, gammelfarmor o morbröderna för allt han fick o vart så glad,så nu e de doktor o lego, film o massa bygg: -)så nu sängen tack tomten: -)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela