slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Jag e en göttare:-)

Publicerad 2013-12-16 09:20:28 i Allmänt,

jaha va hände i helgen, jag o sambon gotta oss med godis o pizza... nu e jag klar med alla julklappar o även till mig själv har jag köpt också en sak...
efter jul ska de börjas sys barnkläder o sånt till mina barn,skulle börjat tidigare men nu kör vi... har kollat efter fleece tyg nått häftigt o ska sy snygga jackor till våren...

i lördags kom pappa/morfa4 med frukost, blev de promenad med familjen sen.ut o fira min brors tjej..

myspys till kvällen..

söndag var kanon

promenad

träning med grabbarna var med på nästa allt, match, löpningen samt lite av styrkan..

men skönt var de..

idag nu på morgonen sprang jag med barnen till dagis i de bästa köpet, kanon samt löp till farmor på frukost. . sen hem o träna lite ,duscha laga mat sen promenad o hämta grabben..

Ian älskar denna vagn o dansar sittandes i den...haha

nehe dags att vara...

ses kämpa på där ute o ge aldrig upp...

promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela