slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

fullt ös

Publicerad 2013-12-09 07:36:04 i Allmänt,

helgen var Kanon o fullt fredagen började med mys med äldsta sonen till lördagen, sambon var på julbord o var kvar i sthlm... Lilleman sov hos sin farmor..
lördag morgon överraska min älskling mig :-)
Lördagen åkte vi även in på bowling på KM o åt o så.. sen hem o myste la oss tidigt eller barnen o sambon :-)
söndagen var härlig, pappa kom ner på frukost sen åkte vi in till stan o handla lite julklappar, käka korv o så :-)
köpte med ssoppa hem så gott gulasch e super mums...

Vi bakade pepparkakshus jätte fint eller älskling o äldsta sonen gjorde de med riktigt pynt.: -)








efter detta projekt så laddade vi för pulka åkning,o premiär för lillen som tyckte de var kul: -)








o de bästa e att kg ska börja med träningen idag o jag längtar... de bästa e att jag har fixad egen tid nu varje kväll om inte förmiddag de e olika...så nu kör vi: -)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela